Back in town!

Igår kom jag hem, och jag säger bara det att jag verkligen inte ville åka hem!
det var nog det jobbigaste jag gjort. berättar om det senare när jag pallar.

men min vecka med josse har vart en av dem bästa i mitt liv! och jag skojar inte! Den har vart super.
Träffat killar hit och dit! haha typ så iaf, Förutom en som blev mer än bara *******! Lovehim
! nej men jag lägger upp bilder från veckan senare och skriver om våran semester!

och fyfan för kalla sverige! och att skolan snart börjar!

Och förövrigt så fyller min syster år idag så får gratulera på 22 årsdagen sis! :)


Kommentarer
Postat av: Amelie

sv: du e sööööt och jag älskar dig!

2009-08-17 @ 00:31:47
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0