SooN!


I love this song! bara så du vet. 

Ne men nu ska jag snart packa klart det sista efter att jag duschat. Åker ju imorgon bitti! kommer blu hur skönt smo helst, dock är det 35 grader i medlel temperatur och jag kommer dö! jag tycker inte om när det blir för varmt, men huvudsaken är att vi kommer hem utan svininfluensan! haha nej men jag och josse kommer ha det hur skönt som helst, det är vad jag tror vi har ju all inclusive så vafan! vi överlever! haha
Ska snart åka ner till josse i vårdgårda sover där inatt sen far vi, och hon kommer få vara som en morsa för mig. Jag harju bara henne där nu! och hon mig. hahah Nej men kommer bli skönt att åka utan föräldrar faktiskit! men jobbigt att hålla koll på alla jävla pengar! ;) men det löser vi. 

Laddar upp några bilder på dagarna jag var med simon och stina :D haha

 ha det så bra här hemma in sweden nu! hoppas att det kommer vara lika fult väder i en vecka nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0