Stina och Simon =D

Nästan hela veckan har jag vart med ss:arna, tror fan det är hela veckan. fast inte ritkigt säker för att jag jobbat kväll, men i alla fall i Torsdags så drack vi några öl hos stina och käka god mat, bilder kommer så småning om. Haha Behöver nog inte bertätta så mkt ni lär fatta på bilderna sen så ;) haha

I fredags så gjorde vi samma sak förutom ölen fick inte vara med. Vi kolla på film och spela kort ritkigt mysigt. och vi färga håret på simon =)

I lördags så ringer dem och väcker mig och säger att något har hänt och blablabla. så jag gick upp och då säger dem att det har blivit bröd över så jag fick frukost. hahah Sen så umgås vi bara, hänger lite där och här. Sen så träffar jag Emelie som jag snart inte kommer få träffa på 2 veckor! förjävligt.
Sen så gick jag tillbaka till stina och simon. 
Sen så åkte vi in till stan och handla mat. Som vi även åt upp sen. flintasteeeek och potatissallad! 
Under tiden vi satt och åt kom flickorna bus på besök en stund, Emma, Emelie och Therese=) 
Dem skulle vidare till malmgren, och jag städa huset och var osocial. men saksamma. Prata även i tele med sötaste Alexander, måste jag säga. Himla kul att prata med dig. haha vet inte hur m kt jag skratta egentligen men. aja Sen efter ett tag så börja jag spela sims, och fastna där till halv 4! oj. Sen så gick jag och la mig! 

Söndag, Idag så ska jag fortsätta att städa när jag kommer igång och om jag gört hehe, Sen så kommer några från malmö hit :) och även mamma och pappa kommer hem sen så kommer min lillebror med och även mina systrar, så det blir fullt hus på en gång :O jag som är van vid ensamheten nu. Dagen kommer någ gå fort och snart ska jag börja packa :D

ps, det är bara det att jag inte har träffat AMELIE på hela jävla sommaren! och det sugeeeeer!


Kommentarer
Postat av: Amelie

DU det suger stenhårt! Du fattar inte hur jävla mkt jag saknar dig :(

2009-08-02 @ 16:30:15
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: men jävla baaaajskorv! :(

2009-08-04 @ 02:41:26
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina :)

2009-08-17 @ 14:01:37
URL: http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0