26 juni till 3 juli

Åkte ner med mamma till lysekil den 26 juni efter jobbet på kvällen, mysig bil tur med ett och annat stopp kan man säga, Inte nog med att vi var tvungna att stanna när Fotbollen skulle avgöras på straffar, då kunde inte mamma köra mer! Och vi var tvungna att sträcka på benen. Sen så såg vi att bilen läckte något men vi sket i det och körde vidare, men sen så fick jag ringa pappa bara för att vi inte våga chansa omd et var något problem och så.

Men det var det inte som tur va, det såg vi sen när vi stannade och kolla.
Dagen efter så sola jag och mamma, sen kom pappa med Livbåten! haha
Fy säger jag bara. sålde den andra och skaffa sig en liv båt istället, bra gjort!

Sen på söndagen var det samma som dagen innan vi sola och jag tog faktiskt mitt första dopp, dagen innan alltså den 27 juni, väldigt sent för det första doppet ju, men iaf. Senare på kvällen åkte mamma och pappa hem, jag var ensam en hel natt och kväll. Det var inte det roligaste men rätt skönt så.

Sen så har det bara rullat på hela veckan, den har gått sjukt fort.
Har solat och badat hela dagarna, kan jag säga.
Josse kom och sov hos mig i flera nätter för hon var ledig :)
Och fick till och med EMELIE NER! Hon åkte verkligen tåg ner, själv. för att komma ner! Jag blev lite paff att hon verkligen gjorde det. men Det var bra att hon gjorde det :) sjukt bra blev veckan med min goding till granne!

Veckan har vart rätt lungn förutom vissa dagar  om man säger så, säger bara jävla gammlingar som ska klaga på allt och alla, får man inte leva livet? Eller ska man vara som dem sitta inne och glo på nyheterna? Hahah nej!

Orkar inte gå in på detaljer vad vi har gjrot där nere, Men det listar ni säkert ut själva :) Lysekil är ju inte så stort, men fortfarande är det den mysigaste staden på sommarn!


Kommentarer
Postat av: Bengan

Nej fy fan för att åka själv, det gör jag aldrig om! Men mysigt hade vi det allt,<3

2009-07-07 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0