long day

Idag så vakna jag 7, klart jag gör det när jag har sov morgon. Men åkte in till stan vid 12 köpte mig ett par skor, och legg jeans, och såklart köper jag ett par förstora skor men det får fan funka ändå. Sen så tog jag bussen upp till berget och började jobba. 

Och jag spelade även kort med jocke idag med, inte så länge men en stund i alla fall. Sen så kom Emil och Adde och hämte mig, vi åkte och köpte mat. Sen så kom även simon och stina, och käka hos mig. Vi åt pommes och kebab! mums.  Det var trevligt det där mysigt! Sen nu stack dem hem till sig och jag hamnade här skulle spela sims men det funkar ej så det blev här istället. Jag satte precis på tvättmaskinen visst är jag duktig ;) trodde väll det! maha. nej men nu ska jag gå och kolla klart på ps i love you som jag somnade ifrån igår!


varför färga jag mitt hår för!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0