Lördag

Idag var det inte så segt att gå upp på morgonen faktiskit, jag kom upp fort faktiskit. Pappa körde mig till jobbet sen tog det inte lång tid tills Stina, Simon och Emil kom upp och skulle bada, inte stina då för vi skulle käka pizza, Min dag gick rätt fort från 2 - halv 6, då när dem åkte hem. Så kul att ni kom upp och gjorde mig sällskap!

Sen på kvällen kom matilda och hennes kille, som tydligen skulle köra hem mig. Bara tacka och tiga. Då blev det käk at home och senare dra vidare till att kolla till Citte hos Fredde, vid typ halv 8 - 8. Men blev så att jag träffade massa andra folk med, Och till och med Josse ringde och ville se mitt hår! Som sluta med att vi följde med in och hade det hur kul som helst med Eigil och Henke kan jag säga! Gud vad vi skratta! Sen så ringer Emil, som inte kom in på krogen! haha rätt åt dig när du var så full, ne men lite synd då! Men han kom till värsås, rätt värt nej! För när han kom vid kvart i 1 så skulle alla andra dra till solan, och det ville inte vi, Så jag Josse och Emil drog hem till Abdi istället. Stackarn säger jag, vi väckte honom. Hehe Satt där och köta i ett par timmar, Fick till och med hans goda ris! Älskar det! Sen vid 3 - halv 4 s¨blev jag skit trött och var tvungen att gå hem kände jag, bara för att jag skulle ju jobba dagen efter. Och att gå upp på morgonen blev inte lätt!




Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHA eigil och henke så jävla roliga;D

2009-07-06 @ 11:45:44
Postat av: stina

haha emil och simon sweet!

2009-07-09 @ 15:10:19
Postat av: Frida

HAHA va faaan, min bror ! :P haha

2009-07-14 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0