Slapp jävla Fredag!

Börja med att jag inte riktigt orka gå upp kl 11 och göra i ordning mig, var rätt trött tack vare stina som skickade tusen sms till mig klockan 6! och ringde! fast jag vaknade inte, men sen när jag vakna så såg jag det och skicka tillbaka och sen somna jag om igen!: 

aja, men mamma fick köra mig till jobbet i alla fall!, Och jag satt i ungefär 5 timmar och kollade på film eftersom att jag tog med mig datorn! Så där satt jag och badvakterna. Fredas myyys. Hähä nee men det var skönt, dagen gick iaf fort.

Sen så klockan kvart i 8 så kom Emil, Simon och Stina och hämtade mig, snällt eller hur! hehe vi åkte till kvantum för jag behövde cigg och dricka! Och där inne träffade vi frida och emma! bara sådär! Sjukt. men det var ritkigt kul att träffa dem igen. Sjukt längesen!

Sen for vi hem till Igelstorp och börja dricka och spela guitar hero, bara det att jag såg ut som en bonne! Haha hade ju jobbar kläder på mig, mjukisar och ett långt linne och en slapp tröja och en ful jacka och FOPPATPFFFFLOR! haha guud.
Inte ritkigt mig kan jag säga. Men så såg jag ut då, så alla vet. hehe sen efter en stund så skulle Emil och hans bror ut, och då hängde jag med i Taxin in till stan och sen så satt jag typ på rese och tjöta med Sara och louise och tobbe ett tag =) kul! Min kväll var fan bra! Hoppar eran var det med! 

Och idag blir det Party Hos ELIN 18 år ju :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0