Sorry, i'm late!

Jag har faktiskt haft rätt fullt upp i två veckor nu, kan inte säga 1 dag då jag bara har vart själv och latat mig i soffan! 
 Jag har inte vart inne på datorn, så har ej kunnat skriva något inlägg och dels har jag inte orkat!
Men tänkte skriva en sammmmanfattning om mina två veckor nu som jag inte har uppdaterat på! hehe.

Vecka 29:
Måndag; Jobba 09,30 - 13,30. Morfar fick komma och hämta mig för jag försov mig! Var med josse och Therese på kvällen, sen kom matte och citte. färga håret på citte, sen så åkte jag och josse moppe i några timmar. Vi tyckte ju det var super kuL! kan jag säga, kommer nog en film på det snart! haha!

Tisdag: Jobba som vanligt,och idag försover jag mig med, så Stinas mamma fick köra in mig (y). Sen när jag kom hem så var jag med Josse och Therese, Sen så grilla jag och josse och på kvällen kom Emil till oss och han sov även hemma hos mig.

Onsdag: Emil körde mig till jobbet, Sen så kom han och Adde och hämta mig vi åkte och handla sen hem till mig, och efter ett tag kom stina och simon med vi gjorde iordning tacos och käka.

Torsdag: Och även idag körde Emil mig till jobbet. Kom och hämta mig vid 9 stackarn. Men han gjorde det i alla fall. Sen så  kom mamma och pappa och hämta mig från jobbet jag gick faktiskt till rese! haha 2 gånger har jag gjrot det i år lat kan jag kalla det. Sen så när vi kom hem så gick jag över till josse och vi lagade mat ris och kyckling. Sen så satt vi och kom på värdens jävla lögn som spred sig skit fort, haha gud!

Fredag; Idag så körde pappa mig till jobbet, sen så ´kom pappa och hämta mig, Sen så kom emil en snabbis. Sen åkte han och mina syskon kom med deras killar och mamma och pappa åkte till lysekil igen! gött. Vi grilla sen lite senare så kom josse över, för vi drog på fest hos rasmus, MIn kväll sluta inte så jävla bra. Tog taxi hem från igelstorp sen så satt jag josse och zacke hemma hos mig till 5 med albin och oliver! fun

Lördag; Så drog jag, josse emelie och therese till igelstorp ''rasmum'' för att kolla läget lite en liten stund. träffa lite folk sen drog vi hemoch vid 4 kom zacke och alexander till mig dem dorg vid 6!

Söndag; var rätt sliten, men drack med lite folk! it was fun!

Vecka 30:

Måndag; Stina och ´simon kom ner till mig och sen kom emil! Och lite senare kom emma. Stina var full och glad och vi andra hade kul för stina var ju inte normal. haha Sen åkte vi till igelstorp till simon för han skulle sätta upp ett tält. Sen så åkte vi till jocke. Och då får dem för sig att dem ska dra till smögen klockan 8 på kvällen, så dem körde hem oss och sen drog dem! bara sådär!

Tisdag: Så kom stina och Simon till mig och även emil tittade förbi med ett flak! Dem var inte ens på kusten i ett dygn! sjukt. haha

Onsdag: Var jag med Emil sen kom stina och simon hit, sen på kvällen kom systrarna bengtsson på besök!

Torsdag: Åkte till göreborg med mina syskon. Malin och Albin. Träffa mamma och pappa där nere, hel famil förutom tilda som låg på sjukhus! Först gick vi runt på stan, sen så åkte vi till liseberg. Och det var super! " stjärn vinster! och en liten vinst! gotti gott gott.

Fredag: Så kom Stina och simon hit ´sen kom även Emil. Och sen drog stina och simon, och då kom adde och oskar. Sen efter ett tag så drog dem med. och jag kunde gå coh lägga mig.

Lördag: Jobba, Morfar kom och hämta mig. och körde hem mig. Jag och jocke har det iaf kul på jobbet sitter och spelar kort! Sen så på kvällen kom annfie och jessica hit en sväng. satt och tjöta och stina kom en snabbis och hämta filmer med ;!

Söndag, Idag !
Så jóbba jag med, och morfar hämta mig och körde hem mig. Jag och jocke spela kort idag med fast vi städa faktiskti idag vi är duktiga! Sen så käka vi flöt mat idag med. Alpina ! eller jag åt det idag med som vi gjorde igår fast jocke åt sibylla! haha vi har iaf kul kan jag säga! hur mkt vi skrattar går itne att förklara. Sen nu så har jag klippt gräset och städar huset lite. jag känner mig riktigt duktig. Stina kommer nog snart hit! i hope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0