Utsliten!

Kom hem vid halv 11 idag, jag var helt död när jag kom hem, det första är att pappa kommer fram och frågar vart jag har varit och varför jag inte svara på mobilen och att jag inte ringde och sa att jag inte kom hem. Men jaa, som jag sa till han, aa okej så jag ska börja med att ringa halv 4 och säga att jag inte kommer hem inatt, visst inga problem för mig! Ne men gårdagen var bra. Träffade 2 tjejer ifrån borås som var trevligt: Och en carl och jonas och en erik tror jag dem hette, ingen koll men, iaf! 

Super kväll, pallar inte skriva så mkt om den förutom när vi skulle åka från hjo hoppas det in en gammal gubbe i bilen med, Haha skön typ, Det lär typ så här i bilen en kvart om inte mer. hehehehehehehehehehehe,hahahahahahahaha. Ne men jag och josse hade iaf kul! Sen när vi kom till igelstorp så såklart ska vi ha käk! och sen så ska vi ju ringa massa folk från min kära kontakt lista. haha tro fan att dem börjar bli trötta på att jag alltid ringer så bra tider och alltid samma personer. 

Aja är hemma själv nu hela veckan, super fast bar adet att jag jobbar tidigt. och det är inte alls kul kan jag säga. Men det funkar är ju ledig på kvällen iaf.










Kommentarer
Postat av: Amelie

jaaaag saknar dig!

2009-07-20 @ 00:19:28
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0